Përditësim i vitit 2022
Lufta kundër diskriminimit dhe krijimi i një fryme gjithëpërfshirëse
Project Lighthouse
Project Lighthouse, i prezantuar në vitin 2020, ndihmon në zbulimin dhe dhënien zgjidhje të pabarazive në mënyrën se si njerëzit me ngjyrë i përjetojnë qëndrimet dhe përvojat e tyre në Airbnb. Ne e zhvilluam këtë nismë në bashkëpunim me organizatën "Color Of Change", me udhëzime nga një sërë organizatash të të drejtave civile dhe privatësisë. Mëso më shumë
Përdorimi i të dhënave reale
Ne kontrollojmë se si vizitorët dhe pritësit e përdorin platformën tonë. Analizat statistikore na ndihmojnë të gjejmë mundësi për të krijuar përvoja më të barabarta në komunitetin tonë.
Mbrojtja e privatësisë
Ne i analizojmë tendencat në grup dhe nuk i lidhim informacionet e perceptimit të racës me njerëz ose llogari të veçanta.
Përmirësim i vazhdueshëm
Ekipi ynë po vazhdon të identifikojë mënyra të reja për ta bërë Airbnb më të drejtë, më të barabartë dhe më gjithëpërfshirëse.
Çfarë kemi ndryshuar
Eliminimi i fotografive të profilit të vizitorit para prenotimit
Në 2018, kemi zbatuar ndryshimet për t'u siguruar që pritësve t'u shfaqej fotografia e vizitorit në procesin e prenotimit vetëm pasi ata ta kishin pranuar kërkesën për prenotim. Analizat zbuluan se ky ndryshim e rriti lehtësisht normën e suksesit të prenotimeve për vizitorët që perceptohen si zezakë. Kjo normë nënkupton shkallën e suksesit në prenotimin e një listimi në Airbnb nga ana e vizitorëve që i përkasin grupeve të racave të perceptuara ndryshe në Shtetet e Bashkuara.
Më shumë recensione për më shumë vizitorë
Vizitorët me recensione kanë një normë më të lartë suksesi të prenotimeve. Por analiza jonë zbuloi se vizitorët që perceptohen si zezakë ose latinë/hispanikë kanë më pak recensione sesa vizitorët që perceptohen si të bardhë ose aziatikë. Po zbatojmë ndryshime që do ta bëjnë më të lehtë për të gjithë vizitorët të marrin një recension kur udhëtojnë.
Rritja e numrit të personave që do të kenë të drejtën të përdorin funksionin "Prenoto në çast"
Funksioni "Prenoto në çast" i mundëson vizitorit të prenotojë një listim pa kërkuar miratimin e pritësit. Është një mjet efektiv për të zvogëluar diskriminimin sepse krijon prenotime më objektive. Kemi prezantuar ndryshime për të lehtësuar përdorimin e funksionit "Prenoto në çast" për 5 milionë persona të tjerë.
Krijimi i një komuniteti udhëtimi më gjithëpërfshirës
Udhëtimi përtej qendrave tradicionale turistike mund të sjellë mundësi ekonomike për komunitetet që nuk kanë përfituar historikisht nga turizmi. Në vitin e ardhshëm, do të vazhdojmë të zhvillojmë dhe të rrisim programet globale si Akademia e Sipërmarrjes së Airbnb për të siguruar qasje më të gjerë në përfitimet që vijnë nga pritja e vizitorëve në Airbnb. Përpjekjet tona përfshijnë zgjerimin e programeve që ndihmojnë në rekrutimin e më shumë pritësve me ngjyrë.
Zgjerimi i edukimit për pritësit
Komuniteti ynë i pritësve luan një rol të rëndësishëm në krijimin e një përvoje të barabartë dhe mikpritëse. Këtë vit, prezantuam një Udhëzues për pritjen gjithëpërfshirëse të vizitorëve me artikuj dhe video edukuese për të ndihmuar pritësit të mirëpresin vizitorë me aftësi, gjini dhe prejardhje të ndryshme, veçanërisht ata nga komunitetet historikisht të margjinalizuara. Presim të prezantojmë edhe më shumë programe edukuese dhe veçori produktesh që ndihmojnë në krijimin e një fryme gjithëpërfshirëse.
Auditimi i refuzimeve të rezervimeve për të hequr mundësitë për paragjykime
E dime se ka arsye legjitime përse një rezervim mund të mos funksionojë, si p.sh.: kalendari i pritësit mund të ketë pësuar ndryshime, ose vizitori mund të ketë një nevojë, si regjistrim të hershëm ose të sjellë vizitorë shtesë, që pritësi nuk ia plotëson dot. Po e zgjerojmë aftësinë tonë për të analizuar refuzimet e rezervimeve për të ndihmuar në përmirësimin e rregulloreve, produkteve tona dhe për të luftuar diskriminimin.
Përmirësimi i përvojës së riprenotimit
Sipas Rregullores së dyerve të hapura, të prezantuar në vitin 2016, vizitorët me rezervime aktuale ose të ardhshme që raportojnë se po diskriminohen marrin ndihmë për prenotimin e një listimi tjetër. Kohët e fundit kemi prezantuar linjën e sigurisë 24-orëshe, e krijuar për ta bërë më të lehtë për vizitorët marrjen e ndihmës urgjente në një udhëtim, duke përfshirë qasjen në asistencën për riprenotimet.
Angazhimi ynë i vazhdueshëm për vizitorët me nevoja lëvizshmërie
Filtrat e kërkimit të kushteve lehtësuese e bëjnë më të lehtë për vizitorët të gjejnë dhe të prenotojnë qëndrime që plotësojnë nevojat e tyre. Përmes shqyrtimit të kushteve lehtësuese ne kontrollojmë saktësinë e çdo kushti lehtësues të paraqitur nga pritësit. Kategoria jonë "Të përshtatura" e prezantuar në nëntor 2022, përfshin me qindra listime të përshtatura për hyrje me karrige me rrota, me rrugina të verifikuara pa shkallë drejt banesës, dhomës së gjumit dhe banjës, si dhe me të paktën një kusht lehtësues në banjë. Listimet e përshtatura madje i nënshtrohen edhe një skanimi 3D për të konfirmuar kushtet lehtësuese dhe përmasat.
Angazhimi i komunitetit të Airbnb
Që nga viti 2016, u kemi kërkuar të gjithëve që përdorin Airbnb të angazhohen për t'i trajtuar të tjerët me respekt dhe pa gjykime apo paragjykime, duke rënë dakord me Angazhimin e komunitetit të Airbnb. Kushdo që nuk pajtohet hiqet nga platforma jonë dhe bëhet fjalë për 2,5 milionë njerëz që nga viti 2022.
Lexo raportin e plotë
Përditësimi rreth punës gjashtëvjeçare së Airbnb për të luftuar diskriminimin dhe për të krijuar një frymë gjithëpërfshirëse, ku përmbahen gjetjet e Project Lighthouse, të dhënat tona të plota dhe ecurinë që nga viti 2016.
Njihu me partnerët tanë
Që nga viti 2016, jemi konsultuar dhe kemi bashkëpunuar me grupet kryesore të të drejtave civile, ekspertët e çështjeve racore dhe organizatat për mbrojtjen e privatësisë.