Si të veproj
•
Pritës
Si t'i përgjigjesh një kërkese për informacion
Si t'i përgjigjesh një kërkese për informacion
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
A të erdhi në ndihmë ky artikull?
Artikuj të ngjashëm
- Pritës
Si t'i miratosh paraprakisht vizitorët
Miratimin paraprak dërgoje vetëm nëse je gati të konfirmosh një rezervim. Nëse vizitori rezervon brenda 24 orësh, rezervimi do të konfirmohe… - Vizitor
Çfarë do të thotë nëse një host më miraton paraprakisht?
Nëse pritësi e miraton paraprakisht kërkesën tënde, mund ta prenotosh rezervimin automatikisht për datat që ke kërkuar, pa pritur për një pë… - Pritës
Pse u kërkohet hostëve të përgjigjen brenda 24 orëve?
Përgjigjet e shpejta ndaj kërkesave të rezervimit, kërkesave për informacion rreth prenotimit dhe mesazheve të tjera ndërtojnë besimin në ko…