Një rregullore rimbursimi përvojash, më e thjeshtë për komunitetin
Veçantitë
Po përditësojmë Rregulloren e rimbursimit për vizitorët e përvojave
Vizitorët tani kanë 72 orë kohë për të raportuar problemet
E dimë për ty si pritës përvojash është e rëndësishme t'u ofrosh vizitorëve një mikpritje të shkëlqyer. Në të kaluarën, nëse një vizitor kishte probleme me një përvojë, qoftë me pjesëmarrje fizike apo online, mund të kërkojë rimbursim në çdo kohë pas përfundimit të përvojës.
E kuptojmë që mosvendosja e një afati kohor për raportimin e problemeve nga vizitorët nuk është ideale për pritësit, ndaj po përditësojmë Rregulloren e rimbursimit për vizitorin e përvojave. Vizitorët tani do të kenë 72 orë kohë pas një përvoje, për të dërguar një kërkesë për rimbursim nëse ka pasur ndonjë problem.
Kemi thjeshtuar gjithashtu gjuhën e rregullores për ta bërë më të qartë. Thelbi i rregullores mbetet i njëjtë. Rregullorja e përditësuar zbatohet për prenotimet e bëra nga data 15 korrik 2022 e tutje.
Për më shumë informacion, mund të lexosh përditësimin e vitit 2022.
Veçantitë
Po përditësojmë Rregulloren e rimbursimit për vizitorët e përvojave
Vizitorët tani kanë 72 orë kohë për të raportuar problemet