Si të veproj
•
Vizitor
Kur duhet t'i dërgosh mesazh pritësit
Kur duhet t'i dërgosh mesazh pritësit
You’re more than welcome to contact a Host at any time. Sometimes, you’ll have to—other times, it’s simply a good idea.
When you must message a Host
Unless you’ve found an Instant Book listing, you’ll have to request that the Host accept your stay. At the Confirm and pay stage of your request, you’ll need to include a brief message about why you’re traveling and when you’ll check-in.
When it’s a good idea to reach out
- Before sending a trip request: You could send a pre-emptive hello or double-check that their place is available.
- If you have a question: You should be clear about what to expect. Just check the listing description to make sure the answer isn’t already there.
- If you’re already booked but you need more info: You can use your message thread with your Host or you can go to your Trips.
Haven’t heard back?
Most Hosts respond within a few hours, but time zones and lack of internet access might slow things down. In the meantime, try reaching out to other Hosts in the area. Just be careful not to send more than one trip request for the same dates to ensure you don’t end up double booked.
A të erdhi në ndihmë ky artikull?
Artikuj të ngjashëm
- Vizitor
Si të kontaktosh pritësit
Nëse dëshiron të mësosh më shumë rreth një ambienti, pritësi ose përvoje para prenotimit, mund t'i dërgosh mesazh pritësit në Airbnb. - Vizitor
Si të kontaktosh pritësin pa prenotuar një rezervim
Përpara se të prenotosh, mund t'i bësh pritësit pyetje specifike për listimin, disponueshmërinë e të tjera. - Vizitor
Sa kohë ka një pritës për t'iu përgjigjur kërkesës sate për udhëtim
Pritësi duhet të pranojë ose të refuzojë zyrtarisht një kërkesë rezervimi brenda 24 orësh. Do të informohesh me email për statusin.