Sugjerimet do të shfaqen pasi të kesh shkruar të dhënat e kërkimit. Përdor shigjetat lart e poshtë për t'i shqyrtuar. Shtyp "enter" për të zgjedhur. Nëse përzgjedhja është një frazë, kjo frazë do të dërgohet për kërkim. Nëse sugjerimi është një link, shfletuesi do të shkojë në atë faqe.
Si të veproj
Pritës

Shlyerja e pagesës sate nëse vizitori anulon

Ndonjëherë gjërat nuk shkojnë sipas planit dhe një vizitor duhet të anulojë. Por çfarë ndodh me shlyerjen e pagesës sate?

  • Nëse vizitori anulon: Nëse anulon para ose pas një udhëtimi, do të rimbursohet automatikisht sipas rregullores së anulimit.
  • Nëse vizitori duhet të rimbursohet: Shuma e rimbursimit zbritet nga shlyerjet e tua të ardhshme të pagesës derisa të merret shuma e plotë. Nëse është e nevojshme, mund t'u japësh vizitorëve një rimbursim shtesë.

Për të gjetur shumën e përditësuar të shlyerjes së pagesës, shko te  Paneli i veprimeve të fitimeve.

A të erdhi në ndihmë ky artikull?

Artikuj të ngjashëm

Kërko ndihmë për rezervimet, llogarinë e më shumë.
Hyr ose regjistrohu