Pas udhëtimit: Trajtimi i mosmarrëveshjeve
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Staying at a hotel? The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, you will need to resolve issues directly with the hotel. You may also contact us to help mediate issues where helpful.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
Artikuj të ngjashëm
Ndihmë për probleme pas udhëtimit
Udhëtimi yt ka përfunduar, por ka disa gjëra për të cilat duhet të kujdesesh (ndoshta ke lënë diçka në ambient, ose pritësi të ka tarifuar p…- Vizitor
Si të ndihmon Qendra e zgjidhjes së problemeve
Qendra e zgjidhjes së problemeve të mundëson të kërkosh ose të dërgosh para për gjëra që lidhen me udhëtimin tënd në Airbnb. Vizitorët dhe p… - Vizitor
Nëse një pritës kërkon më shumë para
Të gjitha informacionet e çmimeve përfshihen kur prenoton një rezervim duke përdorur Airbnb. Ka disa përjashtime.