Ndryshimi ose anulimi i rezervimit të vizitorit tënd brenda 24 orëve nga regjistrimi ose gjatë qëndrimit të tij
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switches to “Arrives tomorrow.”
Changing your guest’s reservation within 24 hours of check-in or during their stay
You can change an active reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Your guest will have to agree to any changes you request. It’s best to send them a message explaining why you’re asking for changes.
Canceling your guest’s reservation within 24 hours of check-in or during their stay
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest right away to let them know what’s going on.
What happens if you cancel an active reservation
Canceling a guest’s active reservation is a big deal. Fees or other consequences may be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Artikuj të ngjashëm
- Pritës
Si e anulon një prenotim pritësi
Mund ta anulosh rezervimin si pritës, por nëse koha e regjistrimit është brenda 24 orësh, mundësia për ta anuluar online mund të mos jetë e … Përmbledhja e programit të Sigurimit për përgjegjësinë gjatë përvojës
Detajet për këtë komponent kyç të AirCover për pritësit, që ofron mbrojtje nga A-ja te Zh-ja për pritësit e Airbnb.Ndryshimet, anulimet dhe rimbursimet për pritësit
Ndonjëherë ndodh diçka e papritur dhe ti ose vizitori yt keni një ndryshim planesh. Për t'i bërë gjërat të ecin normalisht, ja disa informac…