Si të veproj
•
Pritës
Rimburso vizitorin
Rimburso vizitorin
It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a refund (minus the service fee) during or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours.
Once you send the money, the transaction is considered final.
Refunds prior to check-in
To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.
Për të rimbursuar një vizitor:
Rimburso një vizitor në desktop
- Kliko Qendra e zgjidhjes së problemeve dhe më pas kliko Dërgo para
- Zgjidh vizitorin që do t'i dërgosh para dhe kliko Para
- Te Zgjidh një arsye, zgjidh arsyen që e përshkruan më mirë situatën e rimbursimit tënd
- Kliko Para
- Vendos shumën e rimbursimit dhe shto një mesazh për vizitorin
- Kliko Para e më pas Dërgo
Rimburso një vizitor në aplikacionin e Airbnb
- Shtyp Rezervimet dhe zgjidh rezervimin që do
- Shko te Dërgo ose kërko para
- Shtyp Dërgo para dhe shtyp Para
- Te Zgjidh një arsye, zgjidh arsyen që përshkruan më mirë situatën tënde të rimbursimit dhe shtyp Para
- Vendos shumën e rimbursimit dhe shto një mesazh për vizitorin
- Shtyp Para e më pas Dërgo
Rimburso një vizitor në aplikacionin e Airbnb
- Shtyp Rezervimet dhe zgjidh rezervimin që do
- Shko te Dërgo ose kërko para
- Shtyp Dërgo para dhe shtyp Para
- Te Zgjidh një arsye, zgjidh arsyen që përshkruan më mirë situatën tënde të rimbursimit dhe shtyp Para
- Vendos shumën e rimbursimit dhe shto një mesazh për vizitorin
- Shtyp Para e më pas Dërgo
Rimburso një vizitor në shfletuesin celular
- Shtyp Qendra e zgjidhjes së problemeve dhe më pas shtyp Dërgo para
- Zgjidh vizitorin që do për t'i dërguar para dhe shtyp Para
- Te Zgjidh një arsye, zgjidh arsyen që e përshkruan më mirë situatën e rimbursimit tënd
- Shtyp Para
- Vendos shumën e rimbursimit dhe shto një mesazh për vizitorin
- Shtyp Para e më pas Dërgo
Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.
A të erdhi në ndihmë ky artikull?
Artikuj të ngjashëm
- Pritës
Nëse vizitori yt anulon
Nëse vizitori e anulon rezervimin, do të të njoftojmë dhe do t'i zhbllokojmë automatikisht datat në kalendarin tënd që të mund të presësh vi… - Pritës
Shlyerja e pagesës sate nëse vizitori anulon
Nëse një vizitor anulon (para ose gjatë një udhëtimi), do rimbursohet automatikisht sipas rregullores së anulimit të pritësit, me disa përja… Ndryshimet, anulimet dhe rimbursimet për pritësit
Ndonjëherë ndodh diçka e papritur dhe ti ose vizitori yt keni një ndryshim planesh. Për t'i bërë gjërat të ecin normalisht, ja disa informac…