Si të veproj
Pse ndeshin vizitorët gabime prenotimi për një listim të lidhur me softuerin?
Pse ndeshin vizitorët gabime prenotimi për një listim të lidhur me softuerin?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
A të erdhi në ndihmë ky artikull?
Artikuj të ngjashëm
Si mund t'i rregulloj gabimet e shfaqura për listimet e lidhura me softuer
Për të shqyrtuar gabimet dhe për t'i rregulluar ato, hyr në llogarinë tënde të Airbnb nga një kompjuter desktop ose pajisje celulare.- Pritës
Sa kohë duhet për verifikimin e mënyrave të shlyerjes së pagesës
Pas shtimit të një mënyre për shlyerjen e pagesës, duhet pak kohë për t'u verifikuar. Ndërsa është duke u verifikuar, statusi i saj shfaqet … - Admini i udhëtimit
Prenotimi i udhëtimeve për dikë tjetër
Airbnb u mundëson personave të regjistruar në Airbnb për udhëtime biznesi që të prenotojnë udhëtime biznesi në emër të personave të tjerë. K…