Si të kundërshtosh recensionet hakmarrëse
Shënim i redaktorit: Ky artikull u publikua si pjesë e Versionit të dimrit 2022 të Airbnb. Informacioni mund të ketë ndryshuar që nga publikimi. Mëso më shumë për versionin më të fundit të produktit.
E dimë se pritësit shpesh shqetësohen për mundësinë e një recensioni hakmarrës. Këto janë recensione të njëanshme që vizitorët mund të lënë pasi të kesh raportuar se kanë shkelur një nga rregullat e shtëpisë, kanë dëmtuar pronën tënde ose kanë kryer një shkelje tjetër serioze të rregullores.
Sistemi ynë i recensioneve të mundëson të kundërshtosh recensionet që beson se janë hakmarrëse.
Mbrojtje më e fortë kundër recensioneve hakmarrëse
Duhet të ndihesh rehat të presësh vizitorë pa u shqetësuar për mundësinë e marrjes së një recensioni hakmarrës. Mund të kundërshtosh një recension hakmarrës, pavarësisht se kur është postuar, nga vizitorët që bëjnë shkelje serioze të rregulloreve, të tilla si:
Dëmtimi i pronës sate
Qëndrimi përtej afatit të rezervimit
Shkelja e rregullave standarde të shtëpisë
Organizimi i një feste ose eventi të paautorizuar në ambientin tënd
Kundërshtimi i një recensioni nuk garanton që do të hiqet. Kur kundërshton një recension, do të të kërkojmë të ofrosh prova të tilla si fotografi ose bashkëbisedimin me vizitorët.
Dëshmitë e tua duhet të tregojnë se ka ndodhur një shkelje serioze e rregullores. Duhet të jetë e qartë se raportimi i shkeljes së rregullores tek Airbnb dhe/ose vizitori ka të ngjarë të ketë çuar në recensionin hakmarrës.
Do të ishte mirë ta mbaje të gjithë komunikimin me vizitorët në kutinë e mesazheve të Airbnb, në mënyrë që ekipi ynë i shërbimit të klientit të mund të shqyrtojë lehtësisht çdo provë. Ki parasysh se vetëm pritësit kryesorë dhe vizitorët kryesorë mund të kundërshtojnë recensionet.
Merr më shumë informacion për Rregulloren tonë të recensioneve
Si funksionon rregullorja
Le të themi se një vizitor pi duhan në banesën tënde, në kundërshtim me rregullat e shtëpisë. Ti njofton vizitorin se ke gjetur cigare në dhomën e ndenjjes dhe dërgon një kërkesë për rimbursim për pastrim të thelluar. Si përgjigje, vizitori yt refuzon të paguajë dhe lë një recension me zemërim. Mund ta kundërshtosh këtë recension dhe do të hetojmë për të përcaktuar nëse kualifikohet për t'u hequr.
Pritësit na kanë thënë se rregullorja e përditësuar rreth recensioneve hakmarrëse i ka ndihmuar ata të presin vizitorë me besim. Pritësja Leanne thotë se një recension hakmarrës në listimin e saj "u vlerësua dhe u hoq menjëherë kur bëra kërkesën. Me të vërtetë ndjeva se Airbnb më kishte mbështetur."
Pritësi Daniel thotë gjithashtu "u përballa me një recension që e konsiderova të padrejtë". "Mund të them se [asistenca e Airbnb] ishte shumë e dobishme në zgjidhjen e kërkesës sime."