Bëje regjistrimin dhe çregjistrimin të lehtë

Ndihmo vizitorët e tu të ndihen të mirëpritur nga fillimi në fund.
Nga Airbnb, më 15 pri 2024
Lexim 3-minutësh
Përditësuar më 15 pri 2024

Regjistrimi dhe çregjistrimi janë momente të rëndësishme që mund të bëjnë ose të thyejnë një qëndrim me pesë yje. Vizitorët presin të hyjnë lehtësisht brenda, të ndihen të mirëpritur dhe të largohen pa u munduar.

Thjeshto regjistrimin

Vizitorët duan të dinë si ta gjejnë ambientin tënd dhe të hapin derën e përparme kur të mbërrijnë. Kërko mënyra për të thjeshtuar regjistrimin:

  • Përdor udhëzuesin e mbërritjes për detaje të rëndësishme. Te Modifikuesi i listimit, mund të vendosësh ose të rregullosh mënyrën dhe orën e regjistrimit, udhëzimet, manualin e shtëpisë, fjalëkalimin e wifi e të tjera, të gjitha në një vend. Vizitorët e marrin këtë informacion pasi të prenotojnë.

  • Trego hapat për të hyrë brenda. Përfshi fotografi apo edhe një video për t'i ndihmuar vizitorët të regjistrohen. Për shembull, mund të shtosh një fotografi se ku është shuli në portë ose si të hapësh kutinë e çelësave. 

  • Shfaq paraprakisht udhëzuesin. Shtyp butonin Shfaq për të lexuar informacionin e mbërritjes saktësisht siç bëjnë vizitorët. Kërkoji një miku të testojë udhëzimet e tua dhe bëj çdo rregullim të nevojshëm për një regjistrim të thjeshtë.

  • Përditëso ambientin. Provo të shtosh ndriçim, të postosh shenja ose të instalosh një lloj tjetër brave, si një bravë inteligjente ose tastierë numerike, për ta bërë regjistrimin më të lehtë për ty dhe vizitorët e tu.

Vizitorët mund të të dërgojnë mesazhe me pyetje rreth regjistrimit. Përgjigju sa më shpejt të jetë e mundur, veçanërisht në 24 orët para mbërritjes së tyre.

Bëj që vizitorët të ndihen të mirëpritur

Mënyra se si i përshëndet vizitorët dhe si i parashikon nevojat e tyre janë shenjat dalluese të një mikpritjeje të shkëlqyer. Vëmendja ndaj detajeve qoftë edhe më të vogla, mund të ketë një impakt të madh te vizitorët.

  • Planifiko një mesazh mirëseardhjeje. Në ditën e regjistrimit, njoftoji vizitorët se je në dispozicion nëse kanë nevojë për ndonjë gjë.

  • Praktiko mikpritjen gjithëpërfshirëse. Ki parasysh se vizitorët mund të mos ndajnë besimet apo zakonet e tua.

  • Tregohu pranues. Shpreh interes për vizitorët e tu dhe jepu përparësi nevojave të tyre duke respektuar gjithashtu privatësinë e tyre.

Rie, një anëtar i Bordit këshillimor të pritësve dhe superpritës në Yomitan, Japoni, pëlqen të lërë një shënim mirëseardhjeje me informacione të dobishme lokale. "Nëse ata janë një prind që më kanë thënë se do të vijnë me familje me fëmijë të vegjël, do të rekomandoja një dyqan të mirë për të blerë pelena", thotë ajo. "Nëse kanë një qen, sugjeroj ku të blejnë ushqime me cilësi të lartë për kafshët shtëpiake".

Lër një përshtypje të pashlyeshme

Mendo për çregjistrimin si përvoja e fundit e vizitorëve në ambientin tënd. Do të doje që ata të kujtojnë qëndrimin e shkëlqyer që kanë pasur.

Përdor udhëzuesin e mbërritjes për të dhënë udhëzime të qarta dhe të thjeshta të çregjistrimit. Konsidero nëse detyrat e çregjistrimit, si heqja e plehrave apo mbledhja e peshqirëve të përdorur, janë një përvojë me pesë yje për vizitorët. Bërja e këtyre punëve pjesë e rutinës së pastrimit mund të çojë në recensione më të mira.

Pas çdo qëndrimi, dërgoju vizitorëve një mesazh falënderimi. Ftoji të kthehen dhe tregoju se i vlerëson përshtypjet e tyre. Pyet se çfarë do të vlerësonte të kishte herën tjetër që do të të vizitojë.

Informacioni në këtë artikull mund të ketë ndryshuar që nga publikimi.

Airbnb
15 pri 2024
A ishte e dobishme kjo?