Përse janë të rëndësishme recensionet

Recensionet në Airbnb krijojnë besim dhe ndihmojnë në ecurinë e biznesit tënd.
Nga Airbnb, më 29 nën 2019
Lexim 4-minutësh
Përditësuar më 11 dhj 2023

Recensionet dhe vlerësimet i ndihmojnë vizitorët të zgjedhin planet e tyre të udhëtimit. Të dhënat e Airbnb sugjerojnë se një vizitor ka më shumë gjasa të prenotojë një ambient nëse ai ka një vlerësim më të lartë me yje.*

Si funksionojnë recensionet

Pas çdo çregjistrimi, pritësit dhe vizitorët kanë mundësinë të recensojnë njëri-tjetrin. Secili ka 14 ditë kohë për të shkruar një recension, i cili do të qëndrojë i fshehur derisa të dyja palët të dërgojnë recensionet e tyre ose derisa të përfundojë periudha 14-ditore e recensionit. Pas kësaj, recensionet publikohen në profilin e vizitorit dhe në faqen e listimit dhe në faqen e profilit të pritësit.

Vlerësimet e përgjithshme me yje

Përveç shkrimit të një recensioni, vizitorët mund ta vlerësojnë përvojën e tyre në përgjithësi duke vendosur nga një deri në pesë yje. Vlerësimi me yje shfaqet pranë çdo recensioni, duke i vënë përshtypjet e vizitorëve në një kontekst më të mirë. Vlerësimi i përgjithshëm do të shfaqet në listimin tënd pasi tre vizitorë të kenë postuar recensionet e tyre.

Vlerësimet me yje janë një faktor i rëndësishëm për të fituar statusin e superpritësit. Superpritësit duhet të kenë një vlerësim të përgjithshëm mesatar me të paktën 4,8 yje për të paktën 10 udhëtime ose tre rezervime që bëjnë të paktën 100 net gjithsej.

Vlerësimet dhe recensionet e tua janë gjithashtu të rëndësishme për të marrë cilësimin "Zgjedhjet e vizitorëve", të cilat përditësohen çdo ditë.

Kategoritë e vlerësimeve me yje

Vizitorëve u kërkohet të japin një vlerësim me yje në kategori të veçanta dhe të specifikojnë se çfarë shkoi mirë ose çfarë mund të kishte shkuar më mirë. Për shembull, nëse ambienti është super i pastër, një vizitor mund të zgjedhë pesë yje dhe të zgjedhë "banjë të pastër xixë". Ose mund të kesh më pak yje në komunikim nëse një vizitor mendon se udhëzimet e çregjistrimit janë të tepruara.

Vlerësimet me yje të kategorive nuk ndikojnë në statusin tënd si superpritës ose në vlerësimin tënd të përgjithshëm, por ndikojnë në preferencat e vizitorëve. Këto kategori janë:

  • Regjistrimi: Vizitorët vlerësojnë nëse ke ofruar një proces regjistrimi të qartë dhe të thjeshtë, i cili është thelbësor për një përvojë pozitive për vizitorët.

  • Pastërtia: Vizitorët presin të gjejnë një ambient të pastër dhe të rregullt, si ai në fotografitë e listimit.

  • Saktësia: Vizitorët mund të vlerësojnë nëse ke dhënë detaje të sakta për listimin, duke përfshirë shërbimet e përditësuara.

  • Komunikim: Vizitorët e vlerësojnë përvojën e tyre me shkëmbimin e mesazheve me pritësit, duke përfshirë nëse detyrat e çregjistrimit ishin të qarta dhe të thjeshta.

  • Vendndodhja: Vizitorët mund të të japin përshtypje nëse vendndodhja jote është përshkruar ose jo me saktësi në listim.

  • Raporti çmim/cilësi: Vizitorët e vlerësojnë hapësirën tënde sipas përceptimit të tyre nëse çmimi yt e justifikonte apo jo atë që ofroje.

Përshtypjet personale

Vizitorët mund të të dërgojnë një shënim privat si pjesë e përshtypjeve të tyre. Ky informacion ndahet vetëm me ty. Është një mundësi për vizitorët të të tregojnë gjëra pa ndikuar në vlerësimin ose recensionin tënd. Ke gjithashtu mundësinë t'u dërgosh vizitorëve një shënim privat.

Si të shfrytëzosh përshtypjet për të përmirësuar listimin

Vizitorët mund të të japin perspektiva që mund të mos i kesh marrë parasysh. Përpiqu t'i trajtosh recensionet negative si mundësi për të përmirësuar ambientin ose mikpritjen tënde.

Ke gjithmonë mundësinë t'u përgjigjesh publikisht recensioneve në listimin tënd. Duke iu përgjigjur në mënyrë konstruktive, mund të tregosh se i merr seriozisht përshtypjet e vizitorëve dhe kënaqësinë e tyre.

Si të recensosh vizitorët

Shkrimi i një recensioni për vizitorët është një mundësi për t'u shprehur atyre mirënjohjen tënde dhe për t'u ofruar sugjerime të dobishme. Gjithashtu, kjo u kujton vizitorëve të shkruajnë një recension për ty.

Ja disa këshilla që duhen mbajtur mend kur recenson vizitorët:

  • Trego respekt.

  • Përfshi shembuj specifikë sa herë që është e mundur, si: "Ky vizitor respektoi oraret e qetësisë dhe ndoqi udhëzimet tona të çregjistrimit në mënyrë perfekte."

  • Çështjet delikate trajtoji me mirësjellje ose ruaji për një recension privat.

Do të mund t'i vlerësosh vizitorët për pastërtinë, komunikimin dhe respektimin e rregullave të shtëpisë. Përshtypjet e tua do të ndihmojnë edhe në zbatimin e rregullave bazë për vizitorët dhe do të të lejojnë të raportosh çdo vizitor që nuk i respekton ato.

*Bazuar në të dhënat e brendshme të Airbnb për listimet aktive duke filluar nga muaji nëntor i vitit 2022.

Informacioni në këtë artikull mund të ketë ndryshuar që nga publikimi.

Airbnb
29 nën 2019
A ishte e dobishme kjo?