Përse janë të rëndësishme recensionet

Recensionet në Airbnb ndihmojnë në ecurinë e biznesit tënd dhe në ndërtimin e besimit.
Nga Airbnb, më 29 nën 2019
Lexim 3-minutësh
Përditësuar më 13 gush 2024

Recensionet dhe vlerësimet i ndihmojnë vizitorët të vendosin nëse ambienti yt është i përshtatshëm për ta. Recensionet dhe vlerësimet më të mira mund të sjellin më shumë prenotime dhe fitime më të larta.

Si funksionojnë recensionet

Pas çregjistrimit, ti dhe vizitori që prenotoi qëndrimin keni 14 ditë kohë për t'i lënë recensionet njëri-tjetrit. Recensionet postohen pasi të dy t'i keni dërguar recensionet ose të ketë përfunduar periudha 14-ditore e recensimit, cilado të jetë e para.

Vizitorët mund të ndajnë përshtypjet e tyre në:

  • Një shënim privat. Përshtypjet e tyre nuk shfaqen në listim dhe nuk e ndikojnë vlerësimin tënd.
  • Një recension publik. Përshtypjet e tyre shfaqen në listimin dhe profilin tënd. Nëse i përgjigjesh recensionit publik, përgjigja jote do të shfaqet poshtë tij.

Recensionet më të fundit shfaqen të parat, si standard. Vizitorët gjithashtu mund të kërkojnë recensionet dhe t'i rendisin ato sipas periudhës më të fundit, vlerësimit më të lartë ose vlerësimit më të ulët.

Trajtoji përshtypjet e vizitorëve si mundësi për të përmirësuar atë që ofron. Lexo çdo recension dhe përgjigju në mënyrë konstruktive për të treguar se i merr seriozisht këto përshtypje.

Si funksionojnë vlerësimet me yje

Vizitorëve u kërkohet të vlerësojnë përvojën e tyre të përgjithshme dhe gjashtë kategori duke përdorur nga një deri në pesë yje. Përvoja e përgjithshme nuk është një mesatare e kategorive të tjera.

Kategoritë janë:

  • Regjistrimi. Sa e lehtë ishte ta gjeje ambientin dhe të hyje brenda?
  • Pastërtia. Sa mirë u pastrua banesa para se të mbërrinte vizitori?
  • Saktësia. A i përmbushi ambienti pritshmëritë e vizitorit në bazë të listimit?
  • Komunikimi. Si ishte komunikimi i pritësit nga momenti i prenotimit e deri në atë të çregjistrimit?
  • Vendndodhja. Ç'mendim kishte vizitori për zonën dhe lagjen?
  • Raporti cilësi/çmim. Si ishte raporti i vlerës në krahasim me çmimin e ambientit?

Pasi tre vizitorë ta vlerësojnë listimin tënd:

  • Vlerësimi mesatar i përgjithshëm me yje shfaqet pranë titullit të listimit në rezultatet e kërkimit dhe në listimin tënd.
  • Vlerësimet mesatare të kategorive me yje shfaqen mbi recensionet e vizitorëve.
  • Vlerësimi i përgjithshëm me yje i çdo vizitori shfaqet pranë recensionit të tij, duke i vënë përshtypjet e tij në një kontekst më të mirë.
Faqja e vlerësimeve shfaq vlerësimet e përgjithshme me yje dhe ato sipas kategorive të listimit mbi recensionet e vizitorëve.

Vlerësimet e ndihmojnë Airbnb të identifikojë dhe të njohë pritësit dhe listimet më të mira, duke përfshirë programin e superpritësve dhe preferencat e vizitorëve. 

Superpritësit njihen për historikun e tyre të mikpritjes së jashtëzakonshme. Superpritësit duhet të mbajnë një vlerësim të përgjithshëm mesatar me të paktën 4,8 yje dhe të përmbushin kritere të tjera. 

Zgjedhjet e vizitorëve janë 2 milionë banesat më të dashura në Airbnb, sipas vizitorëve. Një sërë faktorësh ndihmojnë në identifikimin e banesave të cilësuara si zgjedhjet e vizitorëve, duke përfshirë recensione të shkëlqyera dhe vlerësime mbi 4,9 yje mesatarisht, plus vlerësime të larta për të gjashtë kategoritë.

Si të recensosh vizitorët

Duke u lënë vizitorëve një recension është një mënyrë për t'ua kujtuar që të bëjnë të njëjtën gjë. Recensionet e tua shfaqen në faqet e profilit të vizitorit që ka prenotuar dhe të vizitorëve që kanë pranuar ftesat për atë rezervim. Përpiqu që:

  • Të shfaqësh mirënjohje. Kjo mund të jetë diçka e thjeshtë si: "Faleminderit që ishe vizitori ynë!"
  • Të japësh detaje. Mund të shkruash: "Ky vizitor ndoqi udhëzimet tona të çregjistrimit në mënyrë të përsosur".
  • Të tregosh respekt. Konsidero t'i trajtosh çështjet delikate në një shënim privat.

Do të mund t'i vlerësosh vizitorët për pastërtinë, komunikimin dhe respektimin e rregullave të shtëpisë. Përshtypjet e tua ndihmojnë në zbatimin e rregullave bazë për vizitorët, të cilat u kërkojnë vizitorëve ta trajtojnë banesën si të tyren dhe të ndjekin rregullat e shtëpisë.

Informacioni në këtë artikull mund të ketë ndryshuar që nga publikimi.

Airbnb
29 nën 2019
A ishte e dobishme kjo?