Përditësimi i përshkrimeve të listimit pas prenotimit të një vizitori
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Message upcoming guests if you change your listing description
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Artikuj të ngjashëm
- Vizitor
Ndrysho numrin e vizitorëve te rezervimi yt
Ti mund të shtosh ose të heqësh vizitorë nga rezervimi yt duke i dërguar pritësit një kërkesë për ndryshim të udhëtimit para ose gjatë qëndr… - Vizitor
Si të anulosh gjatë qëndrimit
Rregullorja e riprenotimit dhe rimbursimit të vizitorit mund të ndihmojë në rastet kur listimi ose shërbimet nuk janë ato që prisje. - Pritës
Rregulloret e anulimit për listimin tënd
Rregullorja e duhur e anulimit varet nga ti dhe listimi yt. Mund të zgjedhësh një rregullore anulimi fleksibël, të moderuar, fikse ose strik…