Mënyra të thjeshta për t'i kënaqur vizitorët gjatë qëndrimeve më të gjata
Vizitorët që qëndrojnë në ambientin tënd për 28 net e lart shpesh kanë nevoja të ndryshme nga vizitorët që qëndrojnë për një fundjavë. Përmbushja e këtyre nevojave krijon përvoja më të mira udhëtimi për ta dhe mund të çojë në më shumë recensione me pesë yje për ty.
Për të kënaqur vizitorët e tu që qëndrojnë një muaj, provo të bësh këto gjeste të thjeshta rreth një javë pas mbërritjes së tyre.
Të pyesësh vizitorët se çfarë u nevojitet
Një muaj është një kohë e gjatë që ta kalosh pa përdorur diçka që e përdor vazhdimisht në shtëpi dhe që nuk mund ta marrësh me vete. Si pritës, mund t'i pyesësh vizitorët nëse u mungon diçka kryesore.
Ndoshta do të donin një jastëk ose batanije shtesë, një ombrellë ose pajisje kuzhine, si një thekëse buke ose një blender. Gatishmëria jote për t'i ofruar këto lehtësira relativisht të vogla mund të përbëjë një ndryshim të madh në nivelin e tyre të rehatisë, ndaj do të mund të ofrosh të njëjtin artikull për vizitorët e ardhshëm.
Andrea, një superpritës në Leavenworth, Uashington, thotë se i pëlqen ta mbajë kuzhinën të pajisur mirë gjatë qëndrimeve më të gjata. "Vizitorëve të mi u ofroj gjithmonë shumë çajra me gjethe, kafe, lloje të ndryshme kafeje, vaj gatimi dhe erëza."
Ofrimi i një pastrimi në mes të qëndrimit
Shumë vizitorë e mirëpresin idenë e një pastrimi falas në gjysmën e qëndrimit të tyre. Është një avantazh i madh për ta, dhe ju jep një mundësi për të kryer mirëmbajtje të vogla, si zëvendësimi i baterive, llambave dhe filtrave.
Anette, një superpritëseje në San Francisko, i pëlqen t'u thotë vizitorëve: "Meqenëse do të qëndrosh këtu të paktën për një muaj, ekziston gjithmonë mundësia që të ketë diçka që kërkon vëmendjen tonë. Mos provo të riparosh gjë vetë, pavarësisht se sa i vogël mund të jetë riparimi. Na kontakto menjëherë dhe do të kujdesemi ne për këtë."
Kur planifikon një pastrim në mes të qëndrimit, do të ishte mirë t'i njoftoje vizitorët saktësisht se kush do të hyjë në ambient, në çfarë ore do të fillojë pastrimi dhe për sa kohë ka gjasa të qëndrojë aty. Vendosja e pritshmërive të qarta sinjalizon që ti e respekton privatësinë dhe sigurinë e tyre.
Mund të ofrosh gjithashtu shërbim më të shpeshtë kundrejt një tarife, gjë që e ndihmon ekipin tënd të pastrimit dhe e mban ambientin të pastër.
Rekomandimi i shërbimeve lokale
Vizitorët zakonisht nuk e njohin zonën tënde aq mirë sa ti. Dërgimi i sugjerimeve lokale në një mesazh ose në një udhëzues mund t'i ndihmojë ata të përfitojnë më shumë nga vizita e tyre.
Përpilo një listë të shkurtër, duke menduar për shërbimet që mund t'u nevojiten vizitorëve për qëndrime më të gjata, siç janë shëtitja e qenve, shpërndarja e ushqimeve ose riparimi i laptopëve. Rekomandimi i tregtarëve vendas mund të të ndihmojë të lidhesh me vizitorët e tu ndërsa mbështet komunitetin tënd.
Tërhiq vëmendjen e vizitorëve për vendet e tua të preferuara, veçanërisht vendet më pak të njohura që nuk duhet t'i humbin. Mos harro të përmendësh festivalet apo evente të tjera të mëdha publike që ndodhin gjatë qëndrimit të tyre.
Dërgimi i detajeve speciale
Prekjet e veçanta kanë tendencë t'i bëjnë vizitorët të ndihen të vlerësuar. Mund të lësh një kartolinë te dera me disa fjalë falenderimi ("Faleminderit që qëndrove te ne") dhe një dhuratë të mirëmenduar:
- Një shishe verë të zonës
- Një bukë të sapopjekur
- Një suvenir nga zona
"Sa më e vogël dhe më e lehtë në peshë, aq më mirë," thotë Donna, një superpritëse në San Francisko. "Preferenca ime personale është diçka që hahet, në mënyrë që të mund ta konsumojnë menjëherë nëse duan." Artikujt vendas mund t'i kënaqin vizitorët në këtë moment dhe t'i kujtojnë me dashuri ambientin tënd pasi të largohen.