Si të veproj
•
Pritës
Nëse një vizitor nuk i përgjigjet kërkesës për ndryshim të udhëtimit
Nëse një vizitor nuk i përgjigjet kërkesës për ndryshim të udhëtimit
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
A të erdhi në ndihmë ky artikull?
Artikuj të ngjashëm
- Pritës
Kur vizitori që ka bërë një rezervim nuk vjen
Nëse vizitori anulon ose nuk paraqitet, do të zbatojmë Rregulloren tënde të anulimit dhe çdo shlyerje pagese do të të dërgohet ty. - Vizitor
Tërhiq kërkesën për ndryshim të udhëtimit
Mund ta tërheqësh një kërkesë për ndryshim udhëtimi para se ajo të miratohet. Shko tek udhëtimet e tua për të gjetur kërkesën që do të anulo… - Pritës
Nëse një vizitor të bën të mos ndihesh rehat
Nëse zbulon se një vizitor po shkel një nga rregullat e shtëpisë ose të ka bërë të ndihesh në rrezik, mund ta refuzosh kërkesën e udhëtimit …