Si të veproj
•
Pritës
Kur vizitori që ka bërë një rezervim nuk vjen
Kur vizitori që ka bërë një rezervim nuk vjen
You were ready for guests, but they didn’t show up. Don’t worry, we’ll release payout for a canceled reservation as detailed in the Cancellation Policy.
If this is your first time hosting, we may hold the payout for 30 days after the reservation was confirmed. Learn more about payouts.
Keep in contact
It’s a good idea to connect with your guests before they’re due to arrive. You’ll find their info in the trip itinerary.
- Airbnb message: Find your guests’ message and send them a note. Message alerts are sent to their email address and as notifications in the Airbnb app
- Phone: Phone numbers are listed in Reservations
Keep in mind that many guests don’t have access to a phone while traveling, or they may experience travel delays that will affect their arrival time.
A të erdhi në ndihmë ky artikull?
Artikuj të ngjashëm
- Pritës
Nëse një vizitor nuk i përgjigjet kërkesës për ndryshim të udhëtimit
Nëse nuk merr përgjigje nga vizitorët dhe kërkesa jote është e rëndësishme ose urgjente, mund t'u dërgosh një mesazh për t'i kujtuar ta pran… - Pritës
Nëse një vizitor të bën të mos ndihesh rehat
Nëse zbulon se një vizitor po shkel një nga rregullat e shtëpisë ose të ka bërë të ndihesh në rrezik, mund ta refuzosh kërkesën e udhëtimit … - Admini i udhëtimit
Vetëm planifikuesit e udhëtimeve mund t'i ndryshojnë rezervimet që bëjnë për persona të tjerë?
Po, vetëm planifikuesit e udhëtimeve mund t'i ndryshojnë ose t'i anulojnë prenotimet që kanë bërë.