Komuniko në mënyrë efektive

Dërgoju vizitorëve mesazhe të qarta dhe të shpejta.
Nga Airbnb, më 10 jan 2024
Lexim 3-minutësh
Përditësuar më 26 korr 2024
Komuniko në mënyrë efektive
Të mirëpresësh vizitorët e tu të parë
Komuniko në mënyrë efektive

Një komunikim efektiv me vizitorët mund ta shndërrojë një qëndrim të mirë në një qëndrim fantastik. Përdor veçoritë e shkëmbimit të mesazheve në Airbnb për të ndarë detaje dhe rikujtesa të rëndësishme, për t'iu përgjigjur pyetjeve shpejt dhe për të dhënë një mirëseardhje të ngrohtë.

Si të fillosh me gjërat bazike

Mënyra se si i jep informacionet ndihmon në përcaktimin e atmosferës për një qëndrim. Bëj më të mirën për sa më poshtë:

  • Trego disponueshmëri. Aktivizo njoftimet për të marrë dhe për t'iu përgjigjur shpejt mesazheve të vizitorëve. Annette, një pritëse në San Francisko, thotë se edhe për probleme të vogla, u kërkon vizitorëve: "na kontaktoni menjëherë dhe ne do ta zgjidhim këtë gjë".

  • Trego transparencë. Paraqit me saktësi se çfarë duhet të presin vizitorët. "Ajo çfarë thua se do t'iu ofrosh vizitorëve duhet të përputhet me atë që ata gjejnë kur mbërrijnë", thotë Daniel, një pritës në San Francisko.

  • Trego fleksibilitet. Pyeti vizitorët se si mund t'i ndihmosh ata të ndihen rehat dhe të mirëpritur. "Do të ketë gjëra që ne si pritës nuk iu paraprijmë dot", thotë Sadie, një superpritëse në Santa Fe, Nju Meksiko.

  • Trego kujdes. Përgjigjja jote ndaj një problemi mund të lërë një përshtypje të pashlyeshme. "Mund ta kthesh një situatë të vështirë në një prenotim tjetër nëse e trajton siç duhet, duke treguar ndjeshmëri dhe duke punuar shpejt për ta zgjidhur", thotë Felicity, një anëtare e Bordit këshillimor të pritësve dhe superpritëse në New South Wales, Australi.

Dërgimi i mesazheve në momentet kryesore

Parapriju gjërave që duhet të dinë vizitorët që të kenë një përvojë pa probleme dhe sa më pak pyetje. Momentet kryesore gjatë planifikimit dhe udhëtimit përfshijnë:

  • Kërkesa për informacion ose kërkesa për prenotimin. Ke 24 orë për t'u përgjigjur kur vizitorët të kontaktojnë, por është më mirë të përgjigjesh sa më shpejt të jetë e mundur. Shumica e pritësve e bëjnë këtë brenda një ore. 

  • Konfirmimi i prenotimit. Dërgo një mesazh ku thuhet "faleminderit për prenotimin" për të kontaktuar me ta dhe për t'ua bërë të ditur vizitorëve se je në dispozicion për t'iu përgjigjur çdo pyetjeje.

  • Mbërritja. Kujtoju vizitorëve një ose dy ditë para mbërritjes se mund t'i gjejnë udhëzimet e regjistrimit në aplikacion dhe ndaj me ta çdo shënim të rëndësishëm për mënyrën se si të hyjnë brenda.

  • Gjatë një qëndrimi. Pyeti vizitorët pak pasi të mbërrijnë nëse kanë çdo gjë që u duhet për ta bërë qëndrimin e tyre të rehatshëm. Mund të rekomandosh dyqanet, restorantet dhe aktivitetet e tua të preferuara lokale.

  • Largimi. Dërgo një shënim menjëherë pas çregjistrimit duke falënderuar vizitorët dhe duke u kërkuar atyre të lënë një recension. Recensoji ata sa më shpejt të mundesh.

Automatizimi i mesazheve të tua

Të mbajturit e një niveli të mirë gatishmërie është vetëm një nga faktorët që mund ta ndihmojnë listimin tënd të renditet më lart në rezultatet e kërkimeve të vizitorëve në Airbnb. 

Përdor këto veçori në skedën "Mesazhe" për t'i paraprirë dhe për t'iu përgjigjur pyetjeve rutinë pa vonesë:

Përgjigje të shpejta 

  • Krijo modele mesazhesh për të ndarë lehtësisht informacionin, si p.sh. ku të parkosh ose nëse vizitorët mund t'i lënë bagazhet para regjistrimit. 

  • Këto modele mund t'i personalizosh me kode të shkurtra që plotësojnë automatikisht detajet e vizitorit, të rezervimit dhe të listimit. 

  • Pasi të kesh konfiguruar përgjigjet e shpejta, një veçori në skedën "Mesazhet" përdor IA për të kuptuar pyetjen e një vizitori dhe sugjeron automatikisht përgjigjen tënde më të përshtatshme për të. 

Mesazhet e programuara 

  • Krijo mesazhe standarde dhe programo dërgimin e tyre te vizitorët në momentet kryesore, si ato të përmendura më sipër. 

  • Mund t'i personalizosh edhe këto mesazhe me kode të shkurtra.

Informacioni në këtë artikull mund të ketë ndryshuar që nga publikimi.

Komuniko në mënyrë efektive
Të mirëpresësh vizitorët e tu të parë
Komuniko në mënyrë efektive
Airbnb
10 jan 2024
A ishte e dobishme kjo?